dilluns, 3 de juny del 2013

ESTOVALLES DE LA MAMA.....


Farà cap a dos...., tres...., quatre anys......que la meva mare es va jubilar després d'haver estat trenta anys a la botiga! Des de llavors s'ha aficionat al patchwork diu que li va molt bé per fer marxar les "cabories" i no para de demanar-me que li prepari feina.... com que jo no tinc temps de fer-me res per mi, ni per casa i m'agrada molt tenir coses fetes a mà, doncs li dono feina, mireu quines estovalles més boniques m'ha fet!!!! Sempre em demana ajuda amb els colors, aquesta vegada també però en aquesta ocasió no li vaig voler donar, volia que em fes unes estovalles i que fos ella la que triés tots els colors, 
M'encanta!!!!! MOLTES GRÀCIES MAMA!!!!!



3 comentaris:

  1. OOOOHH! QUE MAQUES que li han quedat! les mames són un sol! jo encara tinc les meves estovalles de les gallines per acabar! jijijiji va, d'aquest estiu no passa. un petó guapa

    ResponElimina
  2. Hola Montse! A veure t'ho treus de sobre.....
    Una abraçada.
    Gemma.

    ResponElimina
  3. uiiiiiiiiii, que maques han quedat !!!
    si t´aborreixes carmen, ja saps.... je je je .
    m´encanten.
    petons.

    ResponElimina