dimecres, 11 de desembre del 2013

FIRA DE NADAL

Bon dia!!!!
Ja començava a ser hora de penjar alguna foto oi...??? 
Doncs us envio què vaig estar fent el diumenge 1 de Desembre.... 

A Maçanet de la Selva hi havia fira de Nadal i allà hi era jo amb els treballs de Nadal de les alumnes i algun que també he fet jo. 
Aquest any, com no podia ser d'una altra manera, hem fet concurs de treballs Nadalencs, el jurat ja ha deliberat i dissabte anunciaré la guanyadora, serà en el sopar de Nadal de Patchwork.
Per la que no vingui al sopar i vulgui saber qui ha guanyat, penjaré la foto del treball guanyador el diumenge!!!!

L'Anna V. es va oferir a venir-me a ajudar a posar la paradeta, va venir molt ben acompanyada d'en Miquel, el seu fill gran. Hi havia un altre Miquel ajudant, el meu nebot, que va treure el cap pel balcó i va baixar ràpidament a ajudar..... El que tampoc podia faltar era en Carles, el meu cunyat!!!
A tots ells....moltes gràcies!!!!
Us ensenyo algunes fotos..........






 Un dels 3 calendaris d'advent que vaig fer, aquest va anar per en Joan Rafart.



el 2n i el 3r calendari d'advent...., el de l'esquerra (tonalitats vermelles) el vaig fer per les meves fioles Elsa i Mar i el de la dreta amb el caganer, és el que vaig fer pels meus nebots Miquel i Laura, els hi va encantar!!!! El dibuix del caganer val a dir que el van trobar molt divertit, aquest és el sentit del caganer al calendari....


L'Anna va venir amb l'Ane a fer els angelets....(.us explicaré diumenge 14 de què es tracta això dels angelets) però van venir a la tarda que ja no tocava el sol i feia un xic de fred.....




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada