dilluns, 20 de gener del 2014

SCRAPBOOK....

Aquestes festes vaig anar a la botiga de l'Anna i vaig veure un calendari d'scrapbook que em va agradar molt, era fet per la Montse i volien fer un monogràfic, em va dir que si sortia grup, el farien. Doncs el vam fer aquest dissabte!
M'ho vaig passar molt bé! A un costat tenia a la Júlia (la filla de l'Anna), ella també va fer el calendari.....li va quedar més xulo a ella!!!! A l'altre costat tenia la Inés...és alumne del taller de patchwork, em va fer gràcia trobar-la allà! també li estaba quedant molt bé el calendari!!!! També m'hi vaig trobar l'Anna P., la conec d'una fira que vam anar a Barcelona, molt trempada! i també m'hi vaig trobar la Mª Jesús, una ex veina meva, jejejejeje......
No vam tenir temps d'acabar-lo, hi ha una mica de feina....però vam posar lo bàsic per poder-ho fer després a casa...., quan vaig arribar a casa, vaig posar tot el material sobre la taula i vaig plantejar tots els mesos, ho tinc força clar, ara només falta agafar la cola i encolar!!!!

La Montse Belisario (artista)  i l'Anna Prat (fotògrafa)



 La Júlia i jo, vam estar compartint trossets de paper...., jo li demanava opinió sobre el meu calendari i sempre em deia que li agradava, jejejejeje...., però finalment em vaig copiar una mica el seu mes de Desembre...., li vaig agafar la idea de les estrelles!!!
Aquesta foto la va fer ella!! Vam quedar ben guapes......jejejejeje.....


Quina cara de son......i és que havia dormit poc i no vaig poder fer migdiada, aquesta foto també la va fer la Júlia, va agafar la càmera i va començar a disparar!!!


Veieu les estrelles del costat i el cordill...., és el què va fer la Júlia en el seu mes de Desembre, m'encanta!!!! Les lletres li vaig comprar a l'Anna quan vam acabar el monogràfic, té material d'scrapbook....
Això és un prototip, quan ho tingui acabat del tot, us ensenyaré tots els mesos.


Moltes gràcies Montse i Anna!!!

2 comentaris:

  1. Ooohhh molt bé Gemma! Ja me l'ensenyaràs acabat! Una abraçada

    ResponElimina
    Respostes
    1. I tant!!! Penso que ho tindré acabat ben aviat.... Moltes gràcies!!! Una abraçada.

      Elimina