dissabte, 24 de maig del 2014

MANTA D'ACTIVITATS

Ja us vaig ensenyar la manta que en Dani em va encarregar per la Judith, doncs bé, ara us ensenyo la manta d'activitats que em van encarregar els pares de la Judith i la Cristina, per la seva nova cosineta. 
Volien que anés de contes tradicionals i després de donar-hi moltes voltes i dedicar-hi moltes hores, aquesta és la manta que ha sortit.
Té butxaques al centre per poder guardar els contes i també les peces que les nenes han de saber a quin conte van. 
Heu endevinat de quins contes es tracta.....???
Donar les gràcies a la tieta que em va fer les fotos!!!!!!

Les noies del taller volien veure la manta acabada però ja no vaig ser a temps de poder-la ensenyar en directe perquè la vaig haver d'entregar......, aquí la teniu.























2 comentaris:

  1. Genial, genial i genial......en Miquel m'ha dit. ....xulíssima com tot el que fa la Gemma!!!!

    ResponElimina