divendres, 18 de juliol del 2014

DESCONECTADA......

Un dia intento entrar al blog i sorpresa! Pantalla en blanc.....
El dia següent...., igual!
Ostres tu!!! i ara què passa????
Va passar el cap de setmana i el mateix!!!
Finalment vaig demanar ajuda i l'Anna Vitlloch va intentar ajudar-me a través del wats, la Rosa Galofré em va donar el telèfon del seu home per ajudar-me i aquest (en Carles), em va dir que podia ser culpa de les cookies....
Les cookies????  No són galetes això....????
Em va dir com ho havia de fer per arreglar-ho, però ni amb aquestes! ni idea de com anar on em va dir..... Finalment el meu cunyat m'ha dit com havia d'anar per arreglar el que m'havia dit en Carles C. i ara si!!!!  
Entre uns i altres, he solucionat el problema, ja torno a estar connectada, jejejejejeje.......

Moltes gràcies a tots!!!!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada