dilluns, 1 de setembre del 2014

COMENCEM!!!!

Deixo el mes d'Agost enrera amb gairebé tot el que volia fer, per fer!!!! Em vaig fer una llista de tot: endreçar això, netejar allò, cosir allò altre, pintar lo de més amunt, etc.... doncs al final he acabat gaudint de l'estiu amb la meva parella, amics i família, tot i que em falta anar a la platja amb les meves guapes i precioses fioles i la meva estimada Laura!! I amb la gamberra més gamberra que és la Rosa de Tordera.... Espero poder-hi anar aquest Setembre i que ens acompanyi una mica més el temps. 
A casa tenim una inquilina nova que també m'ha tret temps de cosir i mirar ordinador. Em porta una mica de feina, es diu Nuca i és una gateta que vam trobar amb el grup de biciclistes, un matí que vam anar a Vilobí. 
Avui comencem les classes!!!! Amb energia renovada i moltes ganes....
Espero que tu també hagis passat un bon estiu i l'hagis pogut gaudir. Si vens a Patchwork ens veiem ben aviat i si no, espera que aviat començaré a penjar fotos dels treballs que vagin fent les alumnes i jo mateixa.

Deixo ja la xerrameca que no és lo meu.
Comencem les classes!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada