dilluns, 19 de gener del 2015

BUF DE POLAR

Dilluns 19 de Gener, diuen a la ràdio que és el dia més trist de l'any....., els hi podria donar la raó, és dilluns, fa un dia gris, plou, fa fred, etc.... però no ho penso fer!!!!! 

Dilluns..., un dels meus dies preferits de la setmana!!!
Plou, i m'encanta!!!
Fa fred, si no la fa ara, quan la farà???

Avui penso gaudir d'aquest dilluns gris i plujós, espero que vosaltres pugueu fer el mateix.....
Que tingueu un molt bon dia ;-))))) 
i si no pot ser, tranquils que demà potser torna a sortir el sol!!!

Avui us ensenyo el buf que li vaig fer a en Miquel el meu nebot. És de tela per fora i polar per dins.





2 comentaris:

  1. Totalment d'acord amb tu. A l'hivern ha de fer fred. Dilluns??? Demà dimarts...per a mi el millor dia de la setmana..tinc patchwork! El buf m'encantaaaaa!

    ResponElimina