dilluns, 20 d’abril del 2015

1r TALLER DE SANT JORDI

Avui hem fet el primer taller de nens de Sant Jordi, ha estat tot un èxit.
La veritat és que m'ha vingut a la memòria que jo també em vaig apuntar a fer manualitats amb la Salvadora, m'encantava...!!! Feia una mica de tot.

En el taller hem improvisat dos espais, el dels nens i el de les noies grans de patchwork. 
Quan les noies han vist el que feien els nens, s'han volgut copiar.... i és que feien una rosa de feltre molt bonica.





Anna amunt, Anna avall.....








Aqui tenim a les noies grans, preparades per calcar la rosa.....












Grans i petits, compartint bons moments.......





L'Anna ha enganxat a la Maria i l'Isabel fent petar la xerrada........



UNA BONA TARDA!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada