dimarts, 2 de juny del 2015

PER VOSALTRES..... EVA I MÒNICA!

L'Eva és mestra d'educació física i li va tocar un terç de jornada a Puigcerdà, hi va dos dies i s'està a casa d'una companya de feina, aquesta volia aprofitar vestits i roba de la seva filla petita per fer alguna cosa de Patchwork.... doncs li va donar les robes a l'Eva i aquesta va venir un dimecres al taller a fer una bosseta per quan l'Àlex anés a l'escola, posar-hi l'esmorzar.
Teníem un vestit molt bonic blanc, unes calcetes de botonets molt xules..... però haviem de fer algu.
Aquest és el resultat.

L'Eva és la meva germana gran, no hauria pensat mai que amb una tarda pogués acabar una bossa tan ben feta com aquesta i gairebé tota sola....... un fistó impecable i el cosit a màquina que no ho havia fet mai de la vida...., perfecte!!!!

Aquesta és una de les germanes, amb de vegades tinc algunes diferències i per la que sempre estaré disposada a donar-ho tot per ella.....

L'altra germana, amb la que també hi tinc algunes diferències i per la que sempre estaré disposada a donar-ho tot per ella.... és la Mònica, aquesta no ha vingut mai a cosir... li fa por que li agradi i no tingui temps per anar a escalar, caminar, perdre's per la muntanya......., potser millor així que encara em treurien la feina!

Aquesta entrada la dedico a elles, a les germanes, a les meves germanes!!!!








Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada