divendres, 29 de març del 2013


Els racons del meu taller....EMBASTANT IDEES



Els fils estran ben endreçats....



El moble de la iaia Remei i la tele de quan erem petites!!! Amb els telerines...
Vamos a la cama que hay que descansar, para que mañana podamos madrugar, jejejejeje...



També estic ben enamorada d'aquesta cortina....., me la va cosir la meva mare.



Un racó....plé de colors!




Les cortines que va fer la meva mare pels néts....maquissima!



Estic ben enamorada d'aquesta "coltxa" té uns colors!!!



Els "tangues" del taller, és el què em van dir tres persones i tots ells, nois!!! ai,ai,ai....



Algunes fotos....



La Silvia, la Eva i la Nuri, també gràcies per venir







Em va agradar veure a ex alumnes que feia temps que no veia. Gràcies per venir!






Que mones....la Mariona i la Marina, sembla que els hi van agradar les magdalenes de la Laura...


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada