divendres, 29 de març del 2013


Els meus pares....papa, mama,gràcies!!!!


Vull donar les gràcies especialment a:

Als meus pares, tot dos però  principalment a la meva mare que m'ha ajudat molt cosint detalls del taller de patchwork GRÀCIES!!!

A la meva germana Eva per venir a ajudar-me a treure totes les estanteries del taller, vam tenir molta feina i ho vam fer juntes i també per fer-me les piruletes de xocolata blanca, que van volar...abans i després de la inauguració...jejejejeje GRÀCIES!!!!

Al meu cunyat Carles  per ajudar-me a clavar tots els claus del taller, per posar-me les lampares, acompanyar-me a comprar el material a Girona....GRÀCIES!!!!

A en Dani per ajudar-me amb la recepta de Patchwork, una de les coses que no se'm dona bé, és escriure per això li vaig donar la pauta del què volia transmetre en una recepta i ell ho va clavar a la primera. GRÀCIES!!!!

A la meva germana Mònica per oferir-se i ajudar-me a fer el blog, no tenai ni idea de com posar-m'hi. GRÀCIES!!!!

A la Laura i en Joni. Ella per fer-me els dolços, xupa-xups de xocolata, boníssims!!! Les magdalenes de xocolata i maduixa i les trufes..... i en Joni (el seu home) per pintar-me el taller i deixar-lo tan xulo i que m'agrada tant.....GRÀCIES!!!!

Per últim vull donar les gràcies a en Jesús, el meu gran puntal, donar les gràcies per posar-me les coses fàcils, per estar al meu costat en moments complicats de decisions, per tenir paciència (perquè n'ha hagut de tenir....) GRÀCIES!!!!

També vull donar les gràcies a totes les alumnes i ex alumnes que em vau venir a veure i a apoiar, als meus cunyats Santi i Laura per ser-hi i a tots/es que em segui al blog
MOLTES GRÀCIES A TOTHOM!!!!!



2 comentaris: